Monday, September 12, 2005

唔使做!



走了走了!有咁遠走咁遠,以後唔使返工,
每日只係吃喝玩樂!
唔使捱鬧,
生活又無憂,
係咪好羨慕呢?!

4 comments:

Anonymous said...

走啦走啦~~~~~ 我都想有咁遠走咁遠

開返個檔口仔
唔憂冇生意做, 得閒同d幫襯既人打下牙交,
生活悠悠
過d慢人半怕既生活...

Anonymous said...

應該係「過d慢人半拍既生活」至o岩

Anonymous said...

你是否講緊我?????????
過埋呢個Friday我唸都有好多人羡慕我...哈哈...

Anonymous said...

點解我睇唔到0的圖既呢?
如果唔使返工,但仍有錢俾我洗,我會先去旅行,然後影好多相,跟住寫作...諗都開心...