Monday, August 22, 2005

由南極搬去北極......


A: 宜家明明係夏天,但點解我地成副武裝咁去滑雪既?
B: 哦... 乜你唔知我地好快就由南極搬去北極咩?

A:下?咁所以搭車都唔夠快,要滑雪滑過去呀?
B:係呀,不過我地要試下條路可唔可以滑過去先,所以要site-visit一下...

A: icic... 話時話,我在雪櫃都好一段日子了,搬去北極後,咪變冰lor?
B: 呢個問題呢... 官方未正式公布你會變成雪人... 無可奉告!

6 comments:

Anonymous said...

點解搬黎搬去都係被雪藏…

我覺得唔只係滑過去,而係變左雪橇熊。唔知做乜要我地拉車,車上面既人仲係度風花雪月,仲要係度問努力拉車拉到傻左既雪橇熊:「由南極搬去北極都唔係好辛苦o者!你地話係咪呀?冇計啦~我地窮呀!冇錢坐飛機,大家張就下啦~」

Anonymous said...

呢張想好似唔係 focus 得好好咁噃...

白日夢 said...

冇計啦,
雪左咁耐,
凍到手震呀~~~

Anonymous said...

應該係因為太凍,個camera都有霧氣
仲應該好玩就會out of service添

Anonymous said...

噢... 我想話好快,唔係好玩 =.=

Anonymous said...

而家唔使雪藏啦...
仲可以做雪中既炭添
努力~~