Friday, August 19, 2005

conversation


蜜蜂:仲咩你成日都唔開心架?
豆腐:我成日俾人蝦,覺得呢個世界好灰......

蜜蜂:我覺得呢個世界係有公理的,唔好成日做縮頭烏龜,唔好理果個係咩人,同佢講道理啫,驚咩呀?
豆腐:我唔敢......

蜜蜂:只要做每一件事都對得住天地良心,又有咩好驚呢?
豆腐:......

蜜蜂:仲有呀,呢個世界仲有好多好人,凡事都有好多方面的,要好好珍惜每一日,開開心心咁過日子呀!
豆腐:......

蜜蜂:當然,每一件事都不能盡如人意的,但記得要忠於自己,問問自己內心的感覺,要做回自己!
豆腐:(自言自語)呢d說話,我已經聽過好多次了,但真係做到嗎?蜜蜂你真係做得到咩?

9 comments:

mirror said...

沒有灰心失意又點會明白什麼是開心...

Anonymous said...

蒼蠅:(搭訕)成日苦口苦面都無用架,既唔會令到d人改變,又傷自己...

Anonymous said...

做到架,不過有時會辛苦d,因為你要唔理人地 ge反應,都唔容易架!

Anonymous said...

希望在明天呀!你一定唔會放棄既!撐你!

Anonymous said...

Ester:

蜜蜂講既野係好難好難做到架!但係好難我地都要盡試。如果唔夠人地惡咪智取!我地一齊努力呀!互相扶持,唔開心就一齊呻,有壞話就一齊講!咁樣,無論日子幾難捱,大家一齊捱,我相信苦日子都能夠哈哈笑既!

換個角度睇,壞人令到我地更珍惜無憂無慮、開懷大笑既日子。其實落雨,又有咩好怕呢? ^_^

白日夢 said...

估唔倒大家都咁正面wor,真開心^^
請問搭訕的蒼蠅係邊個呢?
ester最尾一句,我即係想起呢首歌,我好鍾意呢幾句:
Raindrops keep fallin' on my head
But that doesn't mean my eyes
Will soon be turnin' red
Cryin's not for me
'Cause I'm never gonna stop
The rain by complainin'
Because I'm free
Nothing's worrin' me

Anonymous said...

Serina根本是勤勞的小蜜蜂~~

咁邊個係果件na口na面既豆腐呢?
佢咁愁,
係咪因為要俾人拎去舂爛做麻婆豆腐呢?
不過,就算做左麻婆豆腐,都可以辣死d壞人
咁又使乜驚世界上有壞人呢?

Anonymous said...

咁如果壞人唔食辣野點算? 不如做臭豆腐呀! 唔食都可以臭死佢~~

Anonymous said...

其實唔駛成日理係辣死佢,定係臭死佢。應該話就算俾你舂爛做左碟麻婆豆腐,你都唔好以為就咁就可以整死我,反而仲多謝你,因為你只係將我變得更好味,有更多人會欣賞我,爭都爭唔黎呀,死未!